سبک زندگی سالم

چهار صبحانه سریع در حین حال مقوی (2)

صبحانه

چهار صبحانه سریع در حین حال مقوی- بخش دوم

 

تخم‌مرغ آبپز با پنیر

ممکن است پختن یک تخم‌مرغ ایده‌آل کمی زمان‌بر باشد اما شما می‌توانید یک تخم‌مرغ ابپز عسلی خوشمزه را در پنج دقیقه آماده کنید و با پنیر کم چرب به عنوان یک صبحانه ساده و سریع نوش جان کنید. شما می‌توانید از این نوع تخم‌مرغ آبپز به دلیل داشتن پروتئین زیاد و کالری کم نه تنها برای یک صبحانه ساده بلکه به عنوان وعده بعد از ورزش خود نیز استفاده کنید. پنیر حاوی مقدار زیادی پروتئین است و همچنین طعم خوبی دارد.

تخم مرغ

ماست میوه‌ای و گرانولا

ترکیب ماست میوه‌ای و گرانولا با هم یک صبحانه ساده اما مقوی را برای شما به ارمغان می‌آورد. آماده کردن این صبحانه کمتر از پنج دقیقه وقتتان را می‌گیرد؛ تنها کافی است ماست‌های میوه‌‌ای با طعم مورد علاقه‌تان را از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره ای از قبل تهیه کرده باشید و صبح با دو قاشق گرانولا ترکیب و نوش جان کنید.

ماست

تست کره بادام

تست کره بادام یکی از صبحانه‌های ساده اما مقوی با نان تست است که می‌توانید در کمتر از پنج دقیقه آماده‌اش کنید. تنها کافی است روی نان تست کره بادام بمالید و میل کنید. راه سریع‌تر این است که کره بادام را از درون ظرفش بخورید و بعد تکه‌ای تست میل کنید و یادتان باشد که همیشه اول پروتئین و سپس کربوهیدرات را بخورید. نسبت پروتئین در کره بادام بیشتر از چربی آن است و اصولا کره بادام بیشتر از کره بادام‌زمینی توصیه می‌شود. بهتر است از نان فرآوری شده دوری کنید یک تکه از نان گندم کامل به شما کمک می‌کند تا احساس سیر بودن کنید. می‌توانید نان را در مایکروویو یا تستر بگذارید تا گرم شود.

کره بادام

سیب و کره بادام زمینی

سیب و کره بادام زمینی یک صبحانه ساده اما خوشمزه است که می‌توانید به راحتی تهیه‌اش کنید. سیب را به چهار قسمت برش بزنید، آن را به کره بادام زمینی آغشته کنید و سپس نوش جان کنید. راه سریع‌ترش این است که خجالت نکشید و کره بادام زمینی را به طور مستقیم از درون ظرفش بخورید و سپس یک تکه سیب هم همراه آن بجوید.

همانطور که همیشه گفته شده سیب برای همه افراد در همه سنین خوب است. هم حاوی فیبر و تقویت کننده‌هایی مثل ویتامین C است و هم کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد. کره بادام زمینی هم مقدار زیادی اسید چرب ضروری و پروتئین دارد و با خوردن آن می‌توانید صبح خود را با قدرت آغاز کنید.

سیب

بخشین روز خوشی را برایتان آرزو می کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *